GAP Informatique

GAP Informatique

Werktijd optimaliseren

Gap Informatica voor meer efficiëntie!

Dankzij een prikklok registreren jouw werknemers hun werkuren. Het systeem genereert een gedetailleerd digitaal rapport dat naar jouw Securex payrollplatform kan gestuurd worden. Dit bespaart je werktijd en maakt je bedrijf winstgevender. Deze dienst is alleen beschikbaar in het Frans.

Dankzij de samenwerking tussen Securex en GAP Informatique profiteert u niet alleen van een korting op uw Securex beheerskosten maar ook van een zeer efficiënte en automatische integratie van GAP naar Securex. Securex en GAP Informatique kunnen hiervoor een voorstel op maat uitwerken.

Voor wie?

Elk type bedrijf dat een geïntegreerde tijdregistratieoplossing nodig heeft, met de mogelijkheid om persoonlijke gegevens en kalenders/waarden naar het sociaal secretariaat te sturen:

  • Dienstenchequebedrijven
  • Thuiszorgbedrijven
  • KMO's, grote en middelgrote ondernemingen
  • Bedrijven die software nodig hebben voor boekhouding of commercieel beheer
  • Bedrijven die een technische infrastructuur nodig hebben

Over GAP informatique

GAP Informatique heeft 35 jaar ervaring en meer dan 2000 actieve klanten. Met 35 jaar ervaring in managementsoftware en 15 jaar in het beheer van dienstenchequebedrijven, heeft ons team van 31 mensen begrepen dat wij door klantenbinding via een flexibele, snelle en hoogwaardige dienstverlening gezond groeien in een voortdurend veranderende markt.

Systeembeheer: Het beheer van personeelsgegevens, contracten, agenda's en de berekening van werknemerswaarden kan rechtstreeks gebeuren in de GapTime-software en zijn bedrijfsafgeleiden softwares (Gap TServices, GapAdom). We hebben een link ontwikkeld met Securex om deze gegevens rechtstreeks in de Securex-software te importeren via 2 gegenereerde bestanden (.VIS- en .LON-bestanden). Dit betekent dat de gegevens in één enkel programma kunnen worden gecentraliseerd, waardoor dubbele codering overbodig wordt. Een echte tijdsbesparing!

GAP Informatique functies

Een programma dat al je gegevens centraliseert: een geïntegreerde oplossing die je dagelijks tijd bespaart!

1) Bedrijfsoplossingen

  • GapTServices & GapAdom: softwares die voldoen aan de behoeften en eisen van dienstenchequebedrijven en thuiszorgbedrijven.

Bijkomende modules:

  • GapMobile: mobiele applicatie om uw bedrijfscommunicatie te digitaliseren.
  • GapNet: Toegang tot een online platform voor uw personeel en klanten
  • GapBoard: Dynamisch dashboard waarmee u in enkele klikken de kerncijfers van uw onderneming kunt raadplegen en visualiseren via grafieken,gekoppeld aan al onze interne producten en SAGE BOB50.

2) Personeelsbeheer

Softwares die aan zeer specifieke behoeften op het gebied van tijdsregistraties kunnen voldoen.

  • GapTime: Met of zonder prikklok, informatie over binnenkomst en vertrek, aanwezigheden en afwezigheden verzamelen, in werkplaatsen, kantoren, bouwplaatsen, enzovoort. De verwerkte informatie wordt dan doorgestuurd naar onze loonsoftware of naar een sociaal secretariaat en wordt gebruikt om gedetailleerde statistieken te genereren,...

3) Boekhouding en bedrijfsbeheer

4) Hosting / Infrastructuur & netwerk

GAP Informatique prijzen

Offerte op aanvraag na een demo (afhankelijk van aantal werknemers en de gekozen modules)

GAP Informatique screenshots

Geïnteresseerd in één van de partners van Securex?

Vraag onze experten voor meer informatie.

Contacteer ons