GPS

Tools efficiënt personeelsbeheer

Performante tools voor een efficiënt personeelsbeheer.

Je moet maandelijks de juiste prestaties en afwezigheden bezorgen aan Securex? Wanneer je dat manueel doet, is een foutje snel gebeurd. Daarom werkt Securex samen met GPS Time & Security. Verschillende tools vereenvoudigen je loonadministratie en verzekeren een correcte verloning.

Voor wie?

Deze tool kan door iedereen in elke sector gebruikt worden.

Over GPS

GPS Time & Security vereenvoudigt je administratie, biedt inzicht aan je volledige organisatie en ondersteunt elke vorm van flexibiliteit. Hoe? Via intuïtieve en efficiënte HRM-software voor tijdregistratie en personeelsplanning op maat van iedere organisatie.

Kant-en-klare prestaties: De werktijden van je medewerkers vormen de basis voor de verloning. Maar met enkel de start- en eindtijden ben je niets. Je hebt berekende prestaties nodig. De tijdregistratie van deze tool berekent automatisch de correcte werkuren en koppelt ze aan de juiste looncode van Securex.

Overzichtelijke kalender met afwezigheden: Ziekte, klein verlet, vakantie, ouderschapsverlof … Het zijn maar enkele voorbeelden van afwezigheden. Ook deze zijn essentieel voor een correcte verloning. Door de integratie die de tool voorziet, wordt elke afwezigheid automatisch gekoppeld aan de juiste looncode.

In enkele kliks verstuurd naar Securex: Prestaties en afwezigheden uit de tijdregistratie software worden nooit rechtstreeks verstuurd. Zo kan je zelf nog aanpassingen of een extra controle doen. Alle data zijn al gekoppeld aan de juiste looncode, hierdoor verloopt alles in enkele kliks.

GPS functies

Via de online applicatie krijgt de personeelsdienst, het diensthoofd of de planner toegang tot verschillende functies voor:

  • Efficiënt personeelsbeheer via het digitale personeelsdossier gekoppeld aan contract, verlofrechten, organogram en nog zoveel meer
  • Vlotte loonadministratie dankzij de automatische prestatieberekening, verlofkalender en koppeling met het sociaal secretariaat van Securex
  • Optimalisatie van de work-life-balance van het personeel door bijvoorbeeld telewerk of glijdende werkuren mogelijk te maken
  • Automatisatie van HR-processen zoals verlofplanning, controle op de werkuren of afwezigheden enzovoort
  • Inzicht in de kosten per kostenplaatsen en uurregistratie per activiteit

Daarnaast heeft ook iedere medewerker toegang tot de online Self Service, ook via een app, met tal van functionaliteiten, zoals:

  • Werkuren registreren en raadplegen
  • Verlof aanvragen
  • Ziektemelding maken
  • Aanwezigheidspaneel checken
  • Verlofrechten bekijken

GPS prijzen

Offerte op aanvraag

GPS screenshots

Geïnteresseerd in één van de partners van Securex?

Vraag onze experten voor meer informatie.

Contacteer ons